مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی این نهاد برای پویش نذر  قربانی در روز عید قربان و دهه امامت و ولایت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵ 27 June 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز استان گفت: با توجه به اینکه در آستانه عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت هستیم پویش نذر قربانی امسال نیز همچون سال‌های گذشته با هدف ساماندهی نذورات مردم مؤمن و خداجو برای کمک به نیازمندان اجرایی شده است.
وی تصریح کرد: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای طرح نذر قربانی در روز عید قربان و دهه امامت و ولایت از هم اکنون آماده جمع آوری نذورات مردمی در این زمینه است.
مبشری با بیان اینکه در سال گذشته دو میلیارد و صد میلیون تومان در پویش نذر قربانی جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد، گفت: تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد در سطح استان آماده دریافت نذورات قربانی نیکوکاران اعم از گوشت قربانی، دام زنده و نذورات نقدی است.   
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دیگر درگاه‌های مشارکتی این نهاد برای جمع آوری نذورات قربانی کد دستوری # ۰۷۴* ۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ است.
مبشری با بیان اینکه در حال حاضر ۴۷ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۱۱۵ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، تأکید کرد: نذورات جمع آوری شده، در کمترین زمان ممکن در بین نیازمندان هم استانی شناسایی شده با اولویت ایتام، زنان سرپرست خانوار و افراد سالمند از کارافتاده توزیع خواهد شد.
وی در پایان از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت کرد تا با مشارکت در پویش نذر قربانی و اهداء نذورات خود به کمیته امداد، یاریگر نیازمندان باشند.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار